صورتی رنگ ملایم و لطیفی است که می تواند به جشن عروسی شما حال و هوای رویایی بدهد

یاسمین ثریا/ صورتی رنگ مورد علاقه بسیاری از خانم‌هاست؛ اگر دوست دارید در جشن عروسی‌تان از این رنگ استفاده کنید اما نمی‌خواهید فضای جشن‌تان مثل خانه باربی پر از اشیا صورتی و خسته کنند باشد بهتر است از ایده‌های این عروسی صورتی بهره ببرید.
ترکیب دو طیف ملیح صورتی برای یک عروسی بهاری عالی است. این رنگ را می‌توانید در بخش‌های مختلف جشن‌تان مثلا دسته گل، کفش عروسی، لاک ناخن، کارت عروسی، تزیین کیک یا پاپیون عروسی‌تان به کار برید.

1. همان‌طور که در تصویر می‌بینید طراح یک دسته گل صورتی برای عروس درست کرده اما با کمی دقت متوجه تنوعی همگون و زیبا در این دسته گل می‌شوید. گل‌ها از 3 طیف و 3 رنگ مختلف انتخاب شده‌اند و طراح حتی سعی کرده در حالت جمع و باز گلبرگ‌های هر شاخه گل هم تنوع ایجاد کند. به علاوه روبان ساقه گل‌ها هم به دو رنگ سرخابی و صورتی کم‌رنگ انتخاب شده که نمای دسته‌گل را جذاب‌تر کرده است.



2. این پیراهن صورتی کم‌رنگ برای ساقدوش‌ها انتخاب شده است. مدل تنگ و ماهی این پیراهن باعث می‌شود وقتی ساقدوش‌ها کنار هم می‌ایستند لباس باشکوه شما جلوه بیشتری داشته باشد. نیمه توری دامن این پیراهن برای فضای عروسی که معمولا با تور تزیین می‌شود کاملا مناسب است.

 
3. طبقه‌های این کیک در اندازه‌های مختلفی تهیه شده‌اند که چشم‌گیری ظاهر کیک را افزایش می‌دهد. تزیین گیپور صورتی که روی هر طبقه طرحی متفاوت دارد برای جشن عروسی ایده جالبی است. خانم‌ها طرح‌های تور و گیپور پارچه‌ای را برای عروسی خیلی دوست دارند. به علاوه نمای کیک از دور به صورت سفید و رگه‌های باریک از صورتی دیده می شود.


4. این کارت‌های عروسی ایده جالبی برای عروسی شما هستند. به جای این‌که طرح‌های ساده و تکراری موجود در بازار کارت را سفارش دهید از موسسه چاپ بخواهید یک طرح ملیح مانند این کارت برای‌تان حاضر کند. نوشته‌های این کارت هم با فونت و اندازه‌های متفاوتی چاپ شده‌اند که می‌تواند برای مهمان‌های‌تان جذاب باشد.


5. اگر سردرگم مانده‌اید که برای لباس ساقدوش‌ها چه سرویسی تهیه کنید در بازار دنبال گوشواره‌هایی با فریم طلایی و سنگ‌های صورتی مایل به گلبهی باشید. سنگ‌های آویزان از گوش دختر‌ها در طول جشن درخشش خاصی به ظاهر آنها می‌دهد.


6. بهتر است کفش ساقدوش‌ها یک رنگ و یک شکل باشد. چنین مدل ظریفی نه تنها با لباس انتخابی شما برای آنها هماهنگ است بلکه در آینده هم برای مهمانی‌های خودشان به دردشان می‌خورد.



7. این کیف کوچک با طرح حصیری تنوعی ظریف در ظاهر ساقدوش‌های شیک‌پوش شماست. البته اگر در هزینه‌های جشن محدودیت دارید می‌توانید از خرید آن صرف‌نظر کنید زیرا ساقدوش‌ها در طول جشن کیف به دست نمی‌گیرند.



8. این گردنبند سنگی با طراحی پهنش برای لباس دکلته ساقدوش‌ها خیلی خوب است. همان‌طور که می‌دانید دخترها دوست ندارند نیم‌تنه‌شان بدون پوشش باشد.

9. به جای این‌‌که در و دیوار را با تورها و پرده‌های صورتی پر کنید بهتر است تزیینات ریزه‌میزه جشن مثلا شیرینی‌ها را به رنگ صورتی سفارش دهید. تازگی‌ها دونات در کشور ما خیلی طرفدار پیدا کرده می‌توانید به جای آن کاپ‌کیک صورتی هم در جشن‌تان داشته باشید.

 

<