مزون لباس عروس

نوعروس پیشرو ر معرفی بهترین مزون لباس عروس برای سلیقه های خاص و نمونه که میتونین در این مزون لباس عروس مورد علاقه تون رو پیدا کنید

مزون لباس عروس

راهنمای حقوقی عقد قرارداد با مزون لباس عروس

همه عروسی یک طرف و لباس عروس خانم هم یک طرف . لباس عروس یکی از مهم ترین لباس هایی است که هر دختر خانومی در بی نظیر ترین شب زندگیش بر تن میکنه. برای آرامش داشتن در مهم ترین شب زندگیتان شرایط و ویژگی های قرارد نوشتن با مزون لباس عروس رو برای شما آماده کرده ایم تا با خیالی آسوده لباستان را انتخاب کنید .

مزون لباس عروس

لباس شیک برای روز خواستگاری

پرسش: دختر 25 ساله هستم که قیافم کمتر از سنم میزنه پوست گندمی روشن دارم وزنم 50 قدم 167 در حین حال صورت پری دارم برا روز خواستگاری یه بلوز شلوار سفید با یه کت سبز آبی آماده کردم به نظرتون چطوره؟ خواستگارم پسر عموم میشه. ضمنا خانواده هامون تا حدی تو پوشش راحتن ولی خودم حجابم کامله.

مزون لباس عروس

لباس عروسی پوشیده اما شیک

پرسش: 20 سال دارم و چند وقت دیگه عروسیمه. قدم 168 سانتیمتره و نه خیلی چاقم و نه خیلی لاغر البته استخوان بندیم درشته و پایینم تنه ام نسبت به بالا تنه ام بزرگتره و پاهای پری هم دارم. لطفا راهنماییم کنین، چه لباس عروسی برای من مناسبه؟ برای من مهمه که لباس عروسم هم پوشیده باشه و هم شیک.

مزون لباس عروس

آلبوم جدیدترین مدل های لباس عروس در مزون های تهران

آرایش شب نامزدی با شب عروسی چه فرقی دارد؟ بافتن مو برای عروس خانم ها کار خوبی هست یا نه؟ چکار کنم که در شب عروسی آرایشم جلوه بهتری داشته باشد؟ راستی چه مدل لباسی به اندام من می آید؟ ایده های جدید سفره عقد، دسته گل، ماشین عروس و ... را از کجا پیدا کنم؟! کارشناسان مجله "پیوست" به شما کمک می کنند که با انتخاب های مناسب در مراسم عروسی خود بدرخشید.

مزون لباس عروس

دومین برنده جشنواره یک سالگی نوعروس از مزون دی تو دی

برندگان دومین دوره جشنواره یک سالگی نوعروس، آقای صادق عظیمی و خانم مهیا عباسی از مشتریان مزون دی تو دی هستند که برنده آتش‌بازی در مراسم عروسی به ارزش دو میلیون ریال شده اند. آن ها از کار مزون دی تو دی بسیار راضی هستند و می گویند طراحان لباس در مزون دی تو دی خیلی حساس، دقیق و تیزبین هستند.

بیشتر

آخرین بحث ها و نظرات

شوهرم سرد مزاج است!
واقعا پسرم مجردم ۲۸سالم خیلی گرمم نمیدونم چکارکنم ۰۹۹۰۶۳۷۰۲۱۲ا...

17 روز قبل

آتلیه عروس هومان
بسیار عالی بودین و حرفه‌ای شب رویایی ساختین برامون با اون عکس ...

23 روز قبل

در مهمانی پاگشا چطور لباس بپوشم؟
بنظرم بهترین لباس برای پاگشا شومیز و شلوار شیک باشه نه خیلی رس...

26 روز قبل

سالن عقد تهران

لطفا کمی صبر کنید...