دوست دارید بدانید چطور می شود با استفاده از عکس یک مراسم معمولی را تبدیل به جشنی متفاوت کرد؟

این روزها خیلی از زوج های جوان همه سعیشان را می کنند تا عروسی متفاوت و منحصر به فرد با سبکی ویژه داشته باشند بنابراین می‌خواهند از طرح بشقاب‌های پذیرایی گرفته تا روبان هایی که برای تزئین صندلی مهمانان به کار می رود، همه چیز تا حد ممکن شخصی سازی شده وحال و هوای خودش را داشته باشد. یکی از بهترین روش ها برای این کار و رسیدن به جشنی متفاوت و به یاد ماندنی استفاده از عکس ، آن هم نه عکس های آتلیه ای ، بلکه عکس های است که به صورت آماتور گرفته شده است.

 

1. استفاده از عکس به عنوان دکور اتاق عقد

اگر قرار است در اتاق عقد صندلی بگذارید تا مهمانان هم موقع خطبه روی صندلی بنشینند و با ایستادن در اطراف اتاق فضا را خیلی شلوغ نکنند، می توانید عکس هایی از دوران بچگی یا نوجوانی وحتی دوران نامزدی خودتان کنار صندلی ها یا روی دیوار نصب کنید. بد نیست از عکس های بامزه و غیر کلیشه ای استفاده کنید تا فضا دوستانه تر و دلپذیر تر شود.

 

2. استفاده از عکس به عنوان دکور محل پذیرایی

اگر جشن عروسیتان در منزل برگزار میشود و اتاق جداگانه ای برای پذیرایی از مهمانان با انواع اسنک ها و غذاهای انگشتی در نظر گرفته اید، به جای هدر دادن پول برای بادکنک و کاغذ رنگی و ... از عکس های خودتان در قاب‌های متفاوت استفاده کنید. مطمئن باشید که مهمانان هم از این ایده استقبال می کنند. بخصوص خانواده همسرتان که تازه با شما آشنا شده‌اند و دوست دارند بدانند که بچگی‌هایتان چه شکلی بوده اید.

 

 

3. استفاده از عکس به عنوان دکور میزهای پذیرایی

بسیاری از عروس و داماد ها روی میزهای پذیرای جشن عروسیشان را با گل می‌پوشانند یا از شمع استفاده می کنند اما استفاده از عکس راه حل جالبتر، سرگرم کننده تر و البته کم خرج تری است.

 

4. استفاده از عکس برای تزیین کیک

روبان، گل های طبیعی و مصنوعی، انواع مجسمه‌ها و... در بازار وجود دارند که برای تزئیین کیک عروسی به کار می روند ولی اگر می خواهید کیکی کاملا خاصی داشته باشید ، از قناد بخواهید که از عکس های خودتان برای تزئین روی کیک یا طبقات مختلف آن استفاده کند.

 

5. عکس یادگاری

مرسوم است که پس از پایان جشن، عروس و داماد به مهماناننشان هدیه کوچکی به رسم یادگاری می دهند، دوست دارید با کمی خلاقیت بیشتر هدیه ای متفاوت برایشان داشته باشید؟ از عکستان بخواهید یکی از آن پرده های سفیدش را همراه خودش بیاورد. پرده را در جای مناسبی نصب کنید و از مهمانان بخواهید که جلوی پرده بایستند و عکس بگیرند. بعدا می توانید پس زمینه مناسبی به این عکس ها اضافه کنید.

 

 

6. تاریخچه خانوادگی

حتما اعضای خانواده و دوستان و اقوام عروس و داماد دلشان می خواهد بدانند که طرف مقابل از چه خانواده ای است، در بچگی چه شکلی بوده و خیلی چیزهای دیگر که شاید خجالت بکشند این کنجکاوی ها را در قالب سوال بگنجانند. برای اینکه این کنجکاوی ها برطرف شود میز عکسی از اعضای نزدیک خانواده تان آماده کنید و آن را در یک گوشه قابل دید قرار دهید. در ضمن یادتان باشید با قرار دادن عکس پدر بزرگ ها یا مادربزرگهای مرحومتان روی این میز می توانید اعضای خانواده خودتان را هم خوشحال کنید.

<