زوج جوان در نیویورک عاشق شدند و برای ادای دین به این شهر، عروسی به سبک سیاه و سفید گرفتند!

کری و جیسون سال‌ها قبل وقتی در نیوجرسی زندگی می‌کردند همدیگر را شناخته بودند اما وقتی در نیویورک دوباره همدیگر را پیدا کردند، جرقه‌ عشق میانشان زده شد. آنها برای ادای دین به شهری که باعث شده بود همدیگر را بعد از سال ها ملاقات کنند و عاشق شوند، تصمی گرفتند یک عروسی مدرن سیاه و سفید در قلب منهتن بگیرند و همه چیزشان از لباس و عروس و داماد تا تزئینات سالن، هدایایی که برای مهمانان درنظر گرفته بودند و حتی موسیقی مراسم هم با این تم هم‌خوانی داشت.

 

          

 

کارت دعوتی به عشق نیویورک!
کارت دعوت عروسی کری و جیسون پانورامایی از شهر نیویورک به رنگ سیاه و سفید بود که طراحی مردن و منحصر به فرد محسوب می‌شود.

 

           


لباس عروس جواهرنشان
لباس عروس بدون بند و آستین کوری با سنجاق جواهرنشانی که روی کمرش نصب شده بود، جلوه‌ای دوچندان داشت.

 

         


هدیه مخصوص داماد
داماد جوان برای ساقدوش‌هایش کروات‌هایی خاکستری رنگ به عنوان هدیه انتخاب کرده بود. روی هر کدام از این کروات‌ها یک کارت تشکر کوچک هم وجود داشت.

 

         


هدیه مخصوص عروس
عروس خانم هم برای ساقدوش‌هایش حوله‌هایی گرفته بود که حروف اول اسمشان هم روی آن گلدوزی شده بود.

 

         


مراسم عقد
مراسم عقد کوری و جیسون به شکل کاملا سنتی برگزار و اتاق عقد با گل‌های رز، لاله و شمع‌ تزئین شده بود. جیسون درباره آن لحظه خاص می‌گوید: «کوری خیلی زیبا شده بود ولی همه حواس من به لبخندش بود و اینکه چقدر خوشحال به نظر می‌رسد.»

 

          


میز پذیرایی سفید و سیاه
عروس و داماد جوان برای تزئین میز پذیرایی مهمانان هم تم رنگی دلخواهشان را رعیات کرده بودند. روی میز ظرف و ظروف سفید، کارتهای شماره‌میز سیاه رنگ با نمایی از نیویورک، لاله و رزهای سفید به چشم می‌خورد.

 

          


سوپرایزی برای مهمانان
یادگاری جیسون و کوری برای مهمانانشان جعبه‌ کوچک سیاه و سفیدی با نمای نیویورک بود که داخل آن یک شیرینی کوچک شکلاتی – شیری قرار داده شده بود. چرا این یادگاری را انتخاب کرده بودند؟ چون پدربزرگ جیسون در کودکی همیشه از بروکلین این شیرینی‌های کوچک را برایش می‌خرید.

 

         


دفترچه یادگاری مهمانان
مهمان‌های جشن عروسی کوری و جیسون یادگاری‌های خود را در دفتری ثبت کردند که با پانورامایی از شهر نیویورک تزئین شده بود.

###