از آخرین باری که رابطه جنسی دهانی با همسرتان داشتید، خیلی وقت است که گذشته اما همسرتان دیگر هیچ تمایلی به این کار نشان نمی دهد؟

تحریریه نوعروس / مینو سلیمی: آیا احساس می کنید هر بار که نوبت به این بخش لذت بخش و هیجان انگیز از رابطه زناشویی تان می رسد شوهرتان با اکراه قبول می کند یا بعد از اینکه شما به ارگاسم رسیدید، فورا خودش را به دستشویی می رساند تا از طعمش خلاص شود؟! شاید وقتش رسیده که با کمی تغییر در برنامه غذایی چنان طعم واژنتان را عوض کنید که دیگر همسرتان نتواند از این شیطنت کوچک صرف نظر کند!                     

 

      رابطه زناشوئیتان را هیجان انگیز کنید

چی بخوریم؟
1. آناناس: محیط واژن اسیدی است بنابراین آناناس یا میوه های خانواده مرکبات از جمله گریپ فروت، پرتقال و... به تنظیم پی اچ واژن کمک می کند و طعم شیرین دلچسبی به ترشحات واژن می دهد. البته این راه حل درگوشی کوچک به درد آقایان هم می خورد چون پی اچ مایع منی قلیایی است و استفاده از میوه های اسیدی مثل آناناس که در این مورد از همه بهتر است، طعم آن را به شدت بهتر می کند جوری که هرگز از امتحانش پشیمان نمی شوید!

2. دارچین: دارچین جزء ادویه‌های قلیایی است که طعم اسیدی واژن را خنثی می‌کند. علاوه بر این دارچین تا حدی خاصیت آنتی بیوتیکی هم دارد و شواهدی وجود دارد که تا حدی می تواند عفونت های قارچی واژن را کاهش دهد. یادتان باشد هر چه قدر پی اچ واژن بهتر تنظیم شده باشد، طعم ترشحات شما بهتر می‌شود. البته اگر دارچین دوست ندارید، هل و نعناع هم می تواند تاثیری مشابه داشته باشد.

3. کرفس و آب کرفس: کرفس آب فروان داشته و سرشار از ویتامین ث است که می تواند طعم بد و تلخ ترشحات واژن را خنثی کند علاوه بر این ویتامین ث به رشد باکتری های مفید در واژن نیز کمک می کند. کرفس نه فقط به طعم بهتر شدن طعم واژن خانم ها کمک می کند بلکه طعم مایع منی را هم عوض کرده و دلچسب می کند. در ضمن جعفری هم همین اثر را دارد و می تواند همراه خوبی برای وعده شام تان باشد.

4. ماست: ماست به خصوص از نوع پرو بویتیکش سرشار از باکتری های مفید است که همانطور که به رشد باکتری های مفید در دستگاه گوارش کمک می کند روی فلور میکروبی واژن هم اثر می گذارد و اگر از تاثیرات مثبت این ماده غذایی بر سلامت واژن بگذرییم اصل نمی توانیم اثرات مثبت آن را روی طعم و بوی ترشحات واژن نادیده بگیریم. البته بهتر است آقایان در مصرف ماست زیاده روی نکنند چون برای مردها اثر عکس دارد یا حداقل چند ساعت قبل از رابطه زناشویی در مصرف ماست صرفه جویی کنند.

 
                          رابطه زناشوئیتان را هیجان انگیز کنید

 

 
5. کرن بری: کرن بری که دم نوش آن هم این روزها تقریبا در همه فروشگاه های بزرگ وجود دارد، از دیگر میوه هایی است که اگر دنبال هیجان در رابطه زناشویی تان هستید باید حسابی با آن رفیق شوید. کرن بری نه فقط به سلامت واژن کمک کرده و بوی بد آن ر از بین می برد بلکه ضد عفونت دستگاه ادراری هم هست. از آنجا که خوردن کرن بری یا دم نوش آن اسیدیته بدن را افزایش می دهد به تنظیم پی اچ قلیایی مایع منی هم کمک کرده و طعم کمی شور آن را می گیرد.