لباس عروس کوتاه، برای خیلی از عروس ها مدل جذاب و دوست داشتنی است. اما باید قبل از تصمیم نهایی برای پوشیدن این مدل لباس عروس، مطمئن باشید که لباس عروس کوتاه برای شما مناسب است

تبدیل شدن به یک عروس رویایی در شب ازدواج برای یک دختر خانم همه چیز است. او از کودکی معمولا با این رویا سر کرده که یک روز زیباترین عروس دنیا بشود. یکی از مسائلی که ممکن است رویای شما را نقش بر آب کند این است که درباره نحوه پوشش تان تصمیم اشتباه بگیرید. یکی از بزرگترین اشتباهات انتخاب لباس عروس نامناسب است. در این مطلب می خواهیم به این نتیجه برسیم که لباس عروس کوتاه برای چه کسانی نامناسب است.

لباس عروس کوتاه نپوشید اگر

چاق هستید


لباس های کوتاه معمولا به لباس های عروسکی یا فانتزی معروف هستند و این لباس ها را معمولا به تن افراد لاغر و باربی شکل می بینید برای همین یکی از مهم ترین اصولی که باید در انتخاب لباس عروس در نظر بگیرید این است که اگر چاق هستید دور پوشیدن لباس های کوتاه را به طور کامل خط بکشید.


قدتان کوتاه است


لباس های ماکسی و بلند باعث می شود اندام شما کشیده تر و زیباتر به نظر برسد، اگر قد کوتاهی دارید و دل تان می خواهد لباس عروس کوتاه هم بپوشید، لطفا یکبار تجدید نظر کنید و لباس بلند را امتحان کنید. در این صورت صد در صد نظرتان عوض می شود چون لباس کوتاه، شما را از آن چیزی که هستید کوتاه تر نشان می دهد. لباس های کوتاه برای کسانی مناسب است که پاهای کشیده و خوش فرمی دارند و در کنار این ها دور کمرشان بیشتر از 70 نیست.

ران و باسن بزرگ دارید


بعضی از خانم ها چاق نیستند اما ران و باسن برجسته ای دارند و همین مسئله باعث می شود دامن و شلواری که به پا می کنند در طی چند بار بلند شدن و نشستن کاملا بالا برود. حالا شما فکر کنید با این شرایط بخواهید لباس عروس کوتاه به تن کنید، صد در صد بعد از چند بار بلند شدن و نشستن برای تان مشکل به وجود می آید و در دل دعا می کنید که ای کاش این کار را انجام نداده بودید.

پاهای تان جای بریدگی و خالکوبی دارد


دوران کودکی پر است از شیطنت و زمین خوردن. اگر شما هم یادگاری از این زمین خوردن دارید یا به هر دلیلی روی پای تان جای زخم و یا خالکوبی وجود دارد بهتر است از پوشیدن لباس های کوتاه خودداری کنید. لباس های کوتاه معمولا برای جوان های 20 تا 25 سالی مناسب است که قد بلندی دارند، پاهای شان کشیده است و زودتر از حد معمول تصمیم به ازدواج گرفته اند و نمی خواهند خیلی توی چشم بیایند و خودشان را سن و سال دار نشان بدهند.