ژست عکس عروس یکی از مهم ترین مسائلی است که در آتلیه عروس و عکاسی باید به آن توجه شود. در واقع ژست همان قالب ارتباط غیرزبانی یا غیرآوایی است که در آن عملکردهای بدنی آشکار، پیام های خاصی را به جای گفتار یا در ترکیب با گفتار انتقال می دهد.

از آنجا که عکس های شب عروسی یادگاری ماندگار از شب زیبای شروع زندگی مشترک یک زوج است، ژست عکس عروس و داماد از اهمیت بسزایی برخوردار است. می توان گفت گونه های مختلف و متفاوتی از ژست عکس عروس و داماد تا به امروز توسط عکاسان ماهر در سراسر دنیا ثبت شده است، اما اینکه ژست عکس عروس کاملا بروز و شیک باشد برای هر نوعروس خوش سلیقه مهم است و قطعا حساسیت بسیاری روی این موضوع خواهد داشت.

به همین دلیل اکثر عروس های جوان پیش از مراسم خود به تحقیق راجع به ژست عکس های جدید و خاص می پردازند تا برای روز عروسی نه تنها علاوه بر عکاس، خود نیز دارای ایده و سبک برای ژست عکس عروس و داماد باشند، بلکه در زمانی که برای گرفتن عکس ها در نظر می گیرند نیز صرفه جویی کنند.

انتقال حس در ژست عکس عروس و داماد نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد تا عکس ها برای کسانی که بعدا آنها را می بینند کاملا طبیعی و زنده به نظر بیایند. دوری از هرگونه حالت و ژست تصنعی یک اصل مهم است که نباید آنرا فراموش کرد.

برای انتخاب بهترین آتلیه عروس در تهران اینجا کلیک کنید.