9 عکس

عروسی تان را یلدایی کنید

اگر عروسی شما نزدیک به شب یلدا است می توانید از المان های شب یلدا در دکور عروسی تان و در ژست های عکس عروسی خود استفاده کنید و یک عروسی رویایی و به یاد ماندنی داشته باشید. انار یکی از المان های شب یلدا است که هم خیلی زیباست و هم خیلی خوشرنگ که می تواند یک آلبوم عکس عروسی خاص برای شما به یادگار بگذارد.

با نوشیدنی اناری شروع کنید

می توانید از دانه های انار برای تزیین و طعم دادن به نوشیدنی های عروسی تان استفاده کنید. همچنین می توانید از مهمان ها با آب انار پذیرایی کنید.

دسته گل عروس با انار

استفاده از انار در دسته گل عروس هم یک ایده جذاب و نو است. فقط حواس تان باشد انار باید همرنگ با گل های دسته گل تان باشد تا توی ذوق نزند.

داماد یلدایی

همه انارها که نباید برای عروس باشد. داماد هم می تواند به زیبایی از این المان شب یلدا در لباس اش استفاده کند.

تاج گل و انار

استفاده از انار در تاج گل عروس هم زیبای خاصی دارد. فقط چون میوه انار کمی سنگین است از انارهای کوچک پلاستیکی که خیل شبیه به انارهای واقعی هستند برای این کار استفاده کنید.

سادگی با انار و برگ اکالیپتوس

اگر طرفدار سادگی در دکور عروسی هستید می توانید برای تزیین میزها از چند عدد انار به همراه تعدادی برگ اکالیپتوس استفاده کنید. این ترکیب زیبایی چشم نوازی به میز عروسی تان می دهد.

انار به جای شمع

می توانید در کنار جایگاه مهمان ها به جای استفاده از شمع و گل از انار استفاده کنید. این کار به مراسم شما رنگ و لعاب می دهد.

انار برای شماره گذاری میزها

انار پوست نرمی دارد و به راحتی می توان روی آن نوشت. از این خاصیت انار می توانید برای شماره گذاری میزها استفاده کنید. و یا می توانید روی آن تاریخ عروسی تان را حک کنید و به عنوان گیفت به مهمان ها بدهید.

انار در ظرف شیشه ای

یادتان باشد اگر انار را در ظرف شیشه ای قرار دهید جلوه زیباتری خواهد داشت. با همین روش ساده می توانید زیبایی دکور عروسی را چند برابر کنید.

کیک انار

کیک انار بخش جدانشدنی عروسی های یلدایی است. همچنین می توانید از دسرهایی که با انار درست شده اند هم از مهمان ها پذیرایی کنید.

سالن عقد تهران

لطفا کمی صبر کنید...