کاهش وزن سه ماه قبل از عروسی

3 ماه دیگه عروسیمه 5 کیلو اضافه وزن دارم. آیا می‌تونم این وزن رو در این مدت کم کنم؟ چه روشی رو پیشنهاد میدین که پوستم هم شادابیش رو از دست نده؟
پاسخ

استاندارد کاهش وزن در مورد فردی که مشکل زمینه ای هورمونی و یا تخمدان پلی کیستسک ندارد به شرط آنکه سابقه نوسانات وزن زیاد به دنبال رژیم های غذایی نامناسب را نداشته باشد 3 تا 4 کیلوگرم در ماه است. یقین بدانید سرعت کاهش وزن بیشتر نه به نفع شماست و نه مزیت رژیم غذایی. بنابراین در مدت 3 ماه کاهش 5 کیلو گرم وزن در یک فرد سالم کاملا دست یافتنی است.کاهش وزن صحیح بر سه اصل استوار است بدانید چه موقع بخورید، در هر موقع با چه ترکیبی بخورید و به چه میزان بخورید. انواع و اقسام رژیم های با نام های مختلف هرکدام از این سه اصل را نداشته باشند هر چند در کوتاه مدت می توانند به کاهش وزن هم منجر شوند اما اثرات سلامت بخشی بلند مدت را نه تنها ندارند بلکه وزن کاهش یافته به سرعت با کوچکترین استرس محیطی باز خواهد گشت.

بهترین رژیم، رژیمی است که بر اساس اصول فوق و رعایت تعادل و تنوع با توجه به شرایط فردی خود شما تنظیم گردد، سابقه بیماری های خانوادگی، فردی، سوابق رژیم گرفتن، میزان فعالت فیزیکی، وضعیت گوارشی، نحوه و امکانات تهیه غذا همه در تنظیم رژیم پایدار موثرند.
یادتان باشد گرسنگی کشیدن و حذف وعده غذایی جزو اشتباهات رایج افراد در رژیم های کاهش وزن است به شدت از این امر در ایام پیش از عروسی اجتناب کنید.

سالن عقد تهران

لطفا کمی صبر کنید...