رنگ بارانی مورد علاقه خانم ها میتواند رازهای درونی شخصیت شان را فاش می کند. بنابراین این بار رنگ پالتو و بارانی عروس خانم را خوب وارسی کنید.

این روزها که فصل پوشیدن بارانی است قبل از قضاوت در مورد هر کسی بخصوص خواستگار یا نامزدتان به رنگ بارانی اش هم نگاه کنید.

سبز: کمی خودخواه به نظر می آید

خانم هایی که این رنگ را انتخاب می کنند و در کنار این بارانی، کفش و لباس آراسته هم دارند، می خواهند موقعیت و پایگاه اجتماعی شان را به رخ دیگران بکشند یا به خاطر شغل شان فخر بفروشند. بررسی ها نشان می دهد، افرادی که مجذوب این رنگ بارانی می شوند، آدم های خودخواهی هستند که به نگاه دیگران در مورد خودشان زیاد اهمیت می دهند.

مشکی: هرچه ساده تر بهتر

اینگونه افراد، آدم های ساده و بی شیله و پیله ای هستند که به نظر دیگران اهمیتی نمی دهند و نمی گذارند کسی در کارشان دخالت کند، افراد زمانی که این بارانی را انتخاب می کنند، در سبک و سیاق خود را پیش می گیرند و اجازه نمی دهند وابستگی به دیگران، زندگی شان را نابود کند. آنها می توانند در زندگی روی خطی که در نظر گرفته اند، حرکت کنند.

نارنجی: صبور و صمیمی

این دسته از افراد دوستدار جلب توجه هستند. این آدم ها به زیبایی طبیعی معتقدند و از آشنایی با آدم های تازه خوشحال می شوند. آنها برای دوستی ارزش قائل هستند و عاشقی ایده آل و صبور و صمیمی و یک رنگ هستند.این افراد از روابط اجتماعی لذت می برند و نسبت به دوستان خود حساسیت خاصی دارند.

قرمز: برگ برنده ای برای خلاقیت

کسانی که این رنگ را انتخاب می کنند،افرادی خلاق و روشنفکر هستند که زیاد به قضاوت های دیگران اهمیت نمی دهند و به سبک خودشان زندگی می کنند. این افراد برنامه های بلندپروازانه ای برای زندگی شان دارند و گمان می کنند رنگ بارانی شان برگ برنده ای برای جلب توجه دیگران است.

زرد: سریع تصمیم می گیرد

اگر این رنگ مورد علاقه نامزد شما در انتخاب بارانی است، باید بگوییم بسیار سریع تصمیم می گیرد و سریع تر عمل می کند. دوست دارد مورد اعتماد دیگران باشد. معمولا خیلی سریع با دیگران ارتباط دوستانه برقرار نمی کند ولی بعد از انتخاب دوست او را برای همیشه برای خود نگه می دارد. این افراد به ندرت به دنبال زندگی رمانتیک می روند.

آبی: کمی خجالتی

افراد دوستدار رنگ آبی بارانی، اگر فکر خود را معطوف به انجام کاری کنند، می توانند آنرا با موفقیت به پایان برسانند و در بیان احساسات خود چندان راحت نیستند. زمانی که دنبال شریک زندگی می گردند به هوش سرشار، دید وسیع و دل دریایی اش بیش از دیگر موارد اهمیت می دهد. در بخشش و فراموش کردن نظیر ندارند.

شما میتوانید از روی لباسهایی که خواستگارتان پوشیده به شخصیتش پی ببرید؟

شخصیت شناسی از رنگ لباس! اینجا بخوانید

شناخت شخصیت با پیامک های ارسالی! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی با موسیقی مورد علاقه! اینجا بخوانید

شناخت شخصیت از لبخند خواستگار! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی از مدل موی خواستگار! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی از روی دست خط! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها! اینجا بخوانید

از کفش خواستگار شخصیتش را بشناسید اینجا بخوانید

شناخت شخصیت مردها قبل از ازدواج! اینجا بخوانید

شناخت مرموزترین مردها با خوردن بستنی! اینجا بخوانید