اگر می خواهید با شیوه ای جالب شخصیت خواستگارتان را بشناسید به رنگ اتومبیل او دقت کنید. شاید بتوانید به شما کمک کند زودتر شخصیت خواستگارتان را بشناسید.

برای شناخت خواستگارتان راه های مختلفی وجود دارد. بهتر است این بار به رنگ ماشین او نگاهی بیندازید تا شخصیت همسر آینده تان را بهتر بشناسید.

قرمز

رنگ قرمز که رنگ عشق هم هست. رنگی است که جلب‌ توجه می‌کند؛ برای همین است که اتومبیل‌های قرمز رنگ بیشتر توسط سارقان دزدیده می‌‌شوند. به‌طور معمول افرادی که اتومبیل‌های قرمز رنگ را دوست دارند افرادی پر انرژی، پرهیجان و سریع هستند که رانندگی آنها مثل حرف‌زدن‌شان است؛ سریع، پر از فراز و فرود و پر از انرژی... بسیاری از افرادی که اتومبیل‌های قرمز رنگ دارند، دوست دارند به چشم بیایند. در واقع شمار اتومبیل‌های قرمز رنگ ستاره‌های سینما، موسیقی و ورزش بیشتر از رنگ‌های دیگر است. افرادی که اتومبیل‌های قرمز دارند بطور معمول سریع‌تر از دیگران رانندگی می‌کنند و برای همین جریمه‌های رانندگی بیشتری به آنها تعلق می‌گیرد.

آبی

آبی، رنگ آسمان و دریاست، درخانه‌ها و در پوشش جزء محبوب‌ترین رنگ‌هاست اما برای رنگ اتومبیل معمولا این رنگ خیلی انتخاب نمی‌شود زیرا یکی از تصورات این است که رنگ‌های طیف آبی خیلی زود کثیفی را نشان می‌دهند. آبی رنگ آرامش و خونسردی است و برای همین کمتر می‌بینید رانندگان اتومبیل‌های آبی رنگ مرتکب تخلف رانندگی شوند. البته در دید عمومی رانندگان اتومبیل‌های آبی‌رنگ راننده‌های محتاطی هستند که بیش از حد به قانون احترام می‌گذارند و ممکن است حتی در ترافیک ایجاد اختلال کنند. درکل می‌شود گفت آدم‌هایی که اتومبیل آبی محبوب آنهاست افرادی منضبط، قانون‌گرا، کم‌سروصدا،‌ درونگرا، فراری از جمع و آرام هستند.

سبز

باید گفت که اگر اتومبیل سبزرنگ دارید، بهتر است این جملات را نخوانید. درواقع گرایشات هیستریک، مشخصه اصلی افرادی است که اتومبیل‌های سبزرنگ را دوست دارند. البته سبز، رنگ راحتی و تجدیدحس و تازه شدن هم هست و افرادی که به طبیعت علاقه دارند آن را خیلی دوست دارند. درواقع اگر کسی عاشق طبیعت باشد انتخاب اتومبیل سبزرنگ از سوی او اصلا عجیب نیست. درکل می‌شود گفت افرادی که اتومبیل‌های سبزرنگ دارند دو گروه هستند؛ یک گروه آنهایی که واکنش‌های تند، احساسات شدید و غیرقابل پیش‌بینی دارند و گروه دیگر افرادی متعادل، عاشق طبیعت، قابل اعتماد و آرام با رفتار و افکاری بزرگ‌تر از سن خود هستند.

زرد

این گروه از افراد آدم‌های خاصی هستند؛ می‌توان گفت آنها افرادی کمال‌گرا، ایده‌آلیست و وفادار هستند. البته کسانی که اتومبیل‌های طلایی دارند، افرادی هستند که دوست دارند ثروت و امکانات مالی خود و غرورشان را به رخ بکشند. این گروه از افراد بسیار دوست دارند جلب‌توجه کنند. اما مغرور و خودشیفته نیستند. این افراد شخصیت‌هایی مستقل دارند و همیشه در حال تلاش برای بهتر شدن هستند اما کمال‌گرایی آنها ممکن است ارتباط با آنها را سخت کند.

مشکی

مشکی رنگ قدرت، فرماندهی و اقتدار است. البته علت محبوبیت مشکی در زمینه مد و لباس این است که این رنگ افراد را لاغرتر جلوه می‌دهد. درضمن مشکی را رنگ «فرا زمانی» و «همیشه مد» می‌دانند. همچنین مشکی رنگ اعتقاد و ایمان هم هست. البته نگهداری رنگ مشکی سخت‌تر است و اتومبیل‌های این رنگ زودتر کثیف می‌شوند اما کسانی که علاقه قلبی به رنگ مشکی دارند درواقع شخصیت تهاجمی دارند، البته گروهی از کسانی که به اتومبیل‌های مشکی علاقه دارند افرادی هستند که پیرو گرایش‌های کلاسیک هستند؛ یعنی افرادی که به مدها و شیوه زندگی کلاسیک علاقه دارند، اتومبیل‌های مشکی‌رنگ را دوست دارند. آخرین گروه هم کسانی هستند که دوست دارند رمزآلود و عجیب به نظر برسند.

نقره‌ای

این رنگ به همراه رنگ خاکستری تیره (نوک‌مدادی) رنگ‌هایی محبوب برای اتومبیل هستند، علت گرایش به این رنگ‌ها، احساس القای کلاس و شخصیت با این رنگ‌هاست. به‌طور معمول افرادی که به این رنگ اتومبیل‌ها گرایش دارند افرادی خونسرد، پرهیجان، راحت و خوشگذران هستند. جالب است که براساس مطالعات انجام‌گرفته رانندگانی که اتومبیل‌های نقره‌ای رنگ دارند 50 درصد کمتر از سایر رانندگان تصادف می‌کنند و تخلفات رانندگی کمتری هم دارند. البته از لحاظ روانشناسی این گروه از افراد انسان‌هایی هستند که تفریح کردن را دوست دارند و ارتباط‌های طولانی‌مدت برایشان سخت است.

سفید

در مد و پوشش، پوشیدن رنگ سفید به معنای صداقت و معصومیت و خلوص است. البته این رنگ را در پوشش رنگ تابستانی و رنگ بازتابش می‌دانند. سفید به دلیل احساس نورانی و طبیعی بودن و کنار آمدن با تمام رنگ‌های دیگر در دکوراسیون داخلی و در مد، بسیار محبوب است. شمار اتومبیل‌های سفیدرنگ هم از تمام رنگ‌های دیگر بیشتر است. رنگ سفید برای اتومبیل محبوب‌ترین رنگ‌هاست زیرا کثیف شدن، تصادفات و خط‌افتادگی‌ها را کمتر نشان می‌دهد. افرادی که عاشق اتومبیل‌های سفید هستند افرادی برون‌گرا، نسبتا راحت با رفتاری طبیعی و خونسرد هستند که به پاکی و صداقت گرایش دارند. البته این گروه از افراد به‌شدت ریزبین، دقیق و متمایل به جزئیات هستند و این باعث می‌‌شود که سختگیر و اقتدارگرا به نظر برسند. 

سرمه‌ای

افرادی که به اتومبیل‌های سورمه‌ای گرایش دارند افرادی هستند که قابل‌‌اعتمادند. مطالعات نشان داده که حسابداران، وکلا و قضات بیشتر از سایر گروه‌ها به این رنگ‌ اتومبیل گرایش دارند. یک مطالعه در ژاپن هم نشان داده میزان گیاه خواری در افرادی که اتومبیل‌ سبز و سورمه‌ای انتخاب می‌کنند بسیار بیشتر از رنگ‌های دیگر است.

اگر فکر کنید راههای جالب دیگری هم برای شناخت خواستگار تان وجود دارد نظر خود را بگویید.

شخصیت شناسی از رنگ لباس! اینجا بخوانید

شناخت شخصیت با پیامک های ارسالی! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی با موسیقی مورد علاقه! اینجا بخوانید

شناخت شخصیت از لبخند خواستگار! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی از مدل موی خواستگار! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی از روی دست خط! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی از روی رنگ چشم ها! اینجا بخوانید

شخصیت شناسی عروس از رنگ پالتو! اینجا بخوانید

از کفش خواستگار شخصیتش را بشناسید اینجا بخوانید

شناخت شخصیت مردها قبل از ازدواج! اینجا بخوانید

شناخت مرموزترین مردها با خوردن بستنی! اینجا بخوانید